hamburgerMenu hamburgerMenu hamburgerMenu
mobile bg

Klantenportal

Met de Web client geeft u uw klanten elk een eigen webportaal, waarin zij hun gegevens live kunnen bekijken. Ze hebben bijvoorbeeld meer en uitgebreider inzicht in de voorraad en kunnen op elk gewenst moment rapporten uitdraaien, met realtime data. Ook kunnen ze orders ingeven en vooraanmeldingen doen. En dat allemaal zónder dat ze Dynamics 365 Business Central hoeven te installeren.

Beschikbare informatie in het WMS klantportal:

  • Voorraadoverzicht: inzicht in de feitelijke voorraad per product.
  • Inslagen: overzicht van alle inslagen.
  • Uitslagen: overzicht van alle uitslagen.
  • Zendingen: via track&trace inzicht in status/locatie van zendingen.
  • Rapportages: genereer management informatie op elk gewenst moment.
  • Facturen: een naadloze integratie met de financiële administratie in Dynamics 365 Business Central.
  • Kwaliteitscontroles: voer kwaliteitscontroles op elk gewenst moment uit.
  • Schades: rapporteer schade direct aan de klant.

Een volledige, digitale klantenservice

Onze klantenportal geeft uw klanten 24/7 realtime inzicht in de data die u online beschikbaar stelt. Maar daar houdt het niet op. Lees in de leaflet hoe het gebruik van het webportaal voordelen voor u, uw klanten én hun klanten oplevert.

We horen graag van u!
Benieuwd of onze logistieke oplossing aansluit op uw wensen en behoeften? Vraag een gratis demo aan en ontdek zelf de mogelijkheden en voordelen.

Contacteer ons