Skip to main content
Close

Vergroot uw efficiëntie en service mogelijkheden met het App Platform

Als logistiek dienstverlener streeft u naar topservice voor uw klanten, met een focus op efficiëntie en communicatie. U optimaliseert processen om krappe marges en veranderende klantwensen aan te kunnen, terwijl u duidelijke communicatie met werknemers, klanten en leveranciers behoudt.

Wij begrijpen dat u geen tijd heeft om constant aan de telefoon te zitten voor orderupdates of uw chauffeurs en medewerkers te laten vertragen met vragen. Met ons App Platform houdt u iedereen eenvoudig geïnformeerd en efficiënt aan het werk. Zo blijft u uw concurrenten een stap voor.

apple-email-iphone-17663.jpg

Wat is het App Platform?

Het App Platform is, zoals de naam het al verklapt, een applicatie voor al uw mobiele apparaten, waarmee u uw werknemers en uw logistieke partners toegang geeft tot een selectief deel van uw processen. Zo kunt u de servicemogelijkheden naar uw klanten vergroten, kunt u het werk van uw warehouse medewerkers vergemakkelijken en kunnen uw chauffeurs zelf direct zaken bevestigen. Daarbij kunt u de goedkeuringsflow van facturen versnellen met behulp van het App Platform.

Het App Platform in combinatie met uw WMS

Door de vele functionaliteiten is het App Platform veel meer dan een mobiele applicatie. Het biedt namelijk nieuwe kansen voor zowel uw medewerkers, als voor uw klanten en leveranciers.

Medewerkers

Uw medewerkers kunnen het platform bijvoorbeeld gebruiken als zogenaamde HTML5-scanner tijdens het orderpick proces of direct met hun smartphone een telling van de voorraad doen. Daarbij kunnen zij eenvoudig foto’s en bestanden uit het magazijn koppelen aan het systeem. Zo kan er bij schade een foto gemaakt worden van de pallet en wordt deze direct gekoppeld aan de juiste klantkaart, artikelkaart of inslag. Kortom, met het gemak van App Platform verminderd u de kans op fouten en houden uw medewerkers tijd over voor andere zaken.

Klanten en leveranciers

Met de App verbetert u ook de service naar uw klanten en leveranciers. U en uw klanten zitten er niet op te wachten dat ze voor iedere opdracht, reservering of levering moeten bellen naar uw kantoor. Zij kunnen eenvoudig zelf een timeslot boeken of de laatste voorraad status zien. Zo voorkomt u dus dat uw eigen medewerkers van het werk worden gehouden door klantvragen en zorgt u ook nog dat uw klant zich ‘in control’ voelt.

Het App Platform in combinatie met uw TMS

Ook in combinatie met uw TMS kan het App Platform druk weghalen bij uw kantoorpersoneel en geeft het uw klanten de mogelijkheid om zelf zaken te regelen. Zo kunt u de applicatie gebruiken als POD-app voor chauffeurs en kunnen zij met één druk op de knop de levering bevestigen. Daarnaast kunnen uw klanten nu zelf een tijdslot boeken en voorkomt u lange wachtrijen voor uw docks. Hoe u het App Platform ook inzet in uw logistieke activiteiten, u voorkomt dubbele registratie. De app is namelijk direct gekoppeld aan uw Microsoft Dynamics omgeving. Met andere woorden, de handelingen die u doet in de applicaties, zijn realtime terug te vinden in uw TMS oplossing .

Warehouse (vertical)

Wilt u meer informatie over het App Platform?

Wij helpen u hier graag mee. Neem in dat geval vrijblijvend contact met ons op.