hamburgerMenu hamburgerMenu hamburgerMenu
mobile bg

Expeditie: een totaaloplossing voor logistiek

Onze software voor expediteurs handelt al uw activiteiten met betrekking tot luchtvracht, zeevracht, wegtransport en douane-activiteiten af. Een totaalondersteuning van A tot Z, van planning en administratie tot transport en facturatie. Maar ook van eenvoudige orders tot complexe groupage opdrachten.

Deze software biedt u een geïntegreerde oplossing met:
  • Totaaloplossing voor expeditie
  • Zeevracht, wegtransport, luchtvracht en douane
  • Koppeling met uw netwerk (extern)
  • Document Capture
  • Financiële processen
  • Overzichtelijk

Zeevracht

Met deze module registreert u gegevens voor import en export van zeevracht en genereert u vervolgens een boekingsbevestiging, transportopdracht, douanedocumenten, CMR, arrival notice, laatvolgen, transitdocument, etc. De zeevracht module kan bovendien ook gekoppeld worden aan andere (externe) systemen.

Wegtransport

Groupage, cross docking, FTL en LTL: vaak is planning van uw transporten zeer complex. Deze module binnen FMS ondersteunt een optimale planning. Per bestemming worden boekingen geregistreerd die indien gewenst gebundeld kunnen worden aan eenzelfde containerdossier. De software houdt hierbij rekening met o.a. gewichten en formaten van de zendingen.

Luchtvracht

Offerteaanvragen, shipments, boekingen en orderverwerking: met de luchtvracht module in FMS handelt u luchtvrachtprocessen snel en eenvoudig af. Automatisch worden bijbehorende documenten gegenereerd. Bovendien kan uw FMS steeds gekoppeld worden met het systeem van luchtvaartmaatschappijen of douane.

Douane

Ook bij freight forwarding heeft u nood aan kennis en een goed systeem om al uw douane activiteiten af te handelen. De expeditie software bevat dan ook een uitgebreide douane functionaliteit om al uw douane processen te ondersteunen. Geautomatiseerde aangifte, automatisch genereren van documenten en steeds een overzicht over uw douane proces.

Facturatie

Deze expeditie software ondersteunt ook het financiële traject van uw bedrijfsprocessen en kan volledig geautomatiseerd worden: al uw documenten worden digitaal opgeslagen en inkoopfacturen worden automatisch aangemaakt. Ook kan u inkomende facturen direct matchen met eerder afgesproken tarieven, waardoor fouten verminderen.

We horen graag van u!
Benieuwd of onze logistieke oplossing aansluit op uw wensen en behoeften? Vraag een gratis demo aan en ontdek zelf de mogelijkheden en voordelen.

Contacteer ons